Tourist Save The World wint Aanmoedigingsprijs

Terra Futura wint Aanmoedigingsprijs AIA: Initiatiefnemer Accenture Innovation Award met Niels Visker & Tjerk Feitsma van Terra Futura

Terra Futura wint Aanmoedigingsprijs AIA 2012: Initiatiefnemer Accenture Innovation Award Pieter Paul van Oerle met Niels Visker & Tjerk Feitsma van Terra Futura

Naast dat het concept Tourist Save The World van Terra Futura door de jury van de Accenture Innovation Awards uitgeroepen is tot de top 25 meest innovatieve concepten binnen de Consumer Goods & Services industrie, heeft Tourist Save The World de aanmoedigingspijs binnen de categorie “Superior Customer Experience” gewonnen. De jury zei over deze innovatieve vorm van maatschappelijke verantwoorde ‘goede daden tours’, waarin je als toerist of als team je de stad ontdekt door er met kleinschalige concrete acties aan een betere wereld bij te dragen, dat ‘het een symphatiek idee is met een helder businesmodel en verdienmodel heeft, evenals een grote potentiele markt’. Directeur Tjerk Feitsma sprak namens het Terra Tours team zijn uitzinnige vreugde uit, ‘een aanmoedigingsprijs van Accenture is deels symbolisch maar ervaren we als een enorme boost om ons succes door te zetten, en als welkome uitnodiging van de juryleden om bedrijven onze Terra Team Tours voor te leggen als aanvulling van hun MVO beleid. En natuurlijk om met toeristen de ervaring te delen, dat wanneer je goed wilt doen, met anderen, dat dat kan’.

De Accenture Innovation Award wordt jaarlijk georganiseerd en telde dit jaar in totaal 1441 inschrijven, waarvan ruim 310 in de industrie “Consumer Goods & Services”.

Het Jury rapport is hier te lezen: Beoordelingsformulier Jury meeting Accenture Innovation Awards – Tourist Save The World

Jury oordeel Accenture Innovation Award