Goede Voornemens Ads

Goede Voornemens Advertentie tool

Goede Voornemens Advertentie tool

Goede Voornemens Ads

Goede Voornemens worden opgevolgd.

Vooruit: niet allemaal, en volgens pseudowetenschappelijke cijfers doet uiteindelijk 70% er weinig mee, maar dit is ook juist een hoopgevend signaal: mensen die zich iets goeds voornemens voeren het in 30% van de gevallen uit. Nu natuurlijk de taak voor het team van wereldredders om zoveel mogelijk goede voornemens te verspreiden. De Goede Voornemens Ads zijn een nagemaakt AH advertentiekaartje, met daarop onze eigen boodschap. En op elk 3 elftallen goede voornemens in de categorien: wereld, sociaal en duurzame ontwikkeling. We hebben 33000 goede voornemens verspreid in 100 supermarkten in 8 steden.

We deden dit bij de Albert Hein. Express wilden we deze lading positiviteit uitladen bij hun, als dank voor dat zij in 2010 enkele rigoreuze leidersstappen namen die in vele gevallen verder gingen dat hun collegae, om daadwerkelijk invulling te geven aan diervriendelijker productiemethodes. Of, aangezien diervriendelijk vlees eigenlijk niet bestaat: terugdringing van martelpraktijken. Dank je wel Albert. Hou die goede voornemens erin!

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *